Scroll down

فیلم های بازیگر Zara Larsson زارا لارسن مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Zara Larsson ( زارا لارسن ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
0 فیلم imdb wiki

زارا لارسن

زارا ماریا لارسن (انگلیسی: Zara Maria Larsson؛ زادهٔ ۱۶ دسامبر ۱۹۹۷) خواننده و ترانه‌نویس سوئدی است. در سال ۲۰۰۸، او در ۱۰ سالگی برندهٔ فصل دوم نسخهٔ سوئدی برنامهٔ استعدادیابی گات تلنت با نام تلنگ شد. او از آن زمان با انتشار چندین تک‌آهنگ مانند «لاش لایف» (۲۰۱۵) به رسمیت شناخته شد. لارسن در سال ۲۰۱۷ در تک‌آهنگ «سمفونی» از کلین بندیت که در صدر جدول فروش سوئد و بریتانیا قرار گرفت حضور داشت. پیش از ا ... ادامه ...

زارا ماریا لارسن (انگلیسی: Zara Maria Larsson؛ زادهٔ ۱۶ دسامبر ۱۹۹۷) خواننده و ترانه‌نویس سوئدی است. در سال ۲۰۰۸، او در ۱۰ سالگی برندهٔ فصل دوم نسخهٔ سوئدی برنامهٔ استعدادیابی گات تلنت با نام تلنگ شد. او از آن زمان با انتشار چندین تک‌آهنگ مانند «لاش لایف» (۲۰۱۵) به رسمیت شناخته شد. لارسن در سال ۲۰۱۷ در تک‌آهنگ «سمفونی» از کلین بندیت که در صدر جدول فروش سوئد و بریتانیا قرار گرفت حضور داشت. پیش از این در سال ۲۰۱۲، لارسن با گروه موسیقی TEN قرارداد بسته بود و اولین ئی‌پی خود را در ژانویه ۲۰۱۳ منتشر کرد. در ژانویه ۲۰۱۸، نام لارسون در در رده‌بندی سرگرمی فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال مجلهٔ فوربز قرار گرفت.
در پی موفقیت اولیه‌اش در جدول اسکاندیناوی و انتشار اولین آلبوم خود با نام ۱ (۲۰۱۴)، لارسون قراردادی سه ساله با اپیک رکوردز در ایالات متحده امضا کرد. او در سال ۲۰۱۶ در مراسم افتتاحیه و اختتامیأ جام ملت‌های اروپا در فرانسه اجرا کرد. دومین آلبوم استودیویی لارسن با نام خیلی خوب در مارس ۲۰۱۷ منتشر شد. این آلبوم با هشت تک‌آهنگ پشتیبانی شد که همگی در جدول سوئد به صدر جدول رسیدند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

نتیجه ای یافت نشد !

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram