Scroll down

فیلم های بازیگر Abdel Bari Atwan عبدالباری عطوان مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Abdel Bari Atwan ( عبدالباری عطوان ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
1 فیلم imdb wiki

عبدالباری عطوان

عبدالباری عطوان (به عربی: عبد الباري عطوان)، نویسنده و روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر فلسطینی متولد اردوگاه دیر البلح در بخش غزه در سال ۱۹۵۰ است.
او قبلاً رئیس و سردبیر روزنامه عربی القدس العربی بود که در لندن منتشر می‌شد. پس از این که این روزنامه از سوی یکی از شاهزادگان عرب خریداری شد در سرمقاله‌ای از خوانندگان خداحافظی کرد و از القدس العربی رفت. او بعدها پایگاه خبری رأی الیوم را راه اندازی کرد و از آن ... ادامه ...

عبدالباری عطوان (به عربی: عبد الباري عطوان)، نویسنده و روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر فلسطینی متولد اردوگاه دیر البلح در بخش غزه در سال ۱۹۵۰ است.
او قبلاً رئیس و سردبیر روزنامه عربی القدس العربی بود که در لندن منتشر می‌شد. پس از این که این روزنامه از سوی یکی از شاهزادگان عرب خریداری شد در سرمقاله‌ای از خوانندگان خداحافظی کرد و از القدس العربی رفت. او بعدها پایگاه خبری رأی الیوم را راه اندازی کرد و از آن زمان سرمقاله‌های خود را در این پایگاه می‌نویسد.
وی در برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی عربی و انگلیسی مانند بی‌بی‌سی، سی ان ان، العربیه و الجزیره حضور دارد. وی همچنین با روزنامه‌هایی مانند الشرق الاوسط و الحیات نیز همکاری داشته‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram