Scroll down

فیلم های بازیگر Barkha Singh برخا سینگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Barkha Singh ( برخا سینگ )
2 فیلم imdb wiki

برخا سینگ

برخا سینگ (انگلیسی: Barkha Singh) بازیگر هندی است که به‌طور عمده در فیلم‌های هندی و مجموعه‌های اینترنتی فعالیت می‌کند. او حرفه خود را به عنوان یک هنرمند خردسال آغاز کرد و در فیلم‌هایی همچون با من دوست میشی؟ (۲۰۰۲) و زمان: هنگام زمان برخورد (۲۰۰۳) نقش آفرینی کرد. او سپس در مجموعه‌های تلویزیونی از جمله خانم خوش قدم (۲۰۱۵) و دختران در صدر (۲۰۱۶) کار کرد.سینگ بیشتر به خاطر ایفاء نقش در مجموعه‌های اینت ... ادامه ...

برخا سینگ (انگلیسی: Barkha Singh) بازیگر هندی است که به‌طور عمده در فیلم‌های هندی و مجموعه‌های اینترنتی فعالیت می‌کند. او حرفه خود را به عنوان یک هنرمند خردسال آغاز کرد و در فیلم‌هایی همچون با من دوست میشی؟ (۲۰۰۲) و زمان: هنگام زمان برخورد (۲۰۰۳) نقش آفرینی کرد. او سپس در مجموعه‌های تلویزیونی از جمله خانم خوش قدم (۲۰۱۵) و دختران در صدر (۲۰۱۶) کار کرد.سینگ بیشتر به خاطر ایفاء نقش در مجموعه‌های اینترنتی دختران مهندس و فیلم‌های ۳۶ مزرعه سرا و ماجا ما، هر دو فیلم متعلق به سال (۲۰۲۲)، معروف است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram