Scroll down

فیلم های بازیگر Chad Channing چد چنینگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Chad Channing ( چد چنینگ )
1 فیلم imdb wiki

چد چنینگ

چَد چنینگ (به انگلیسی: Chad Channing) زادهٔ ۳۱ ژانویه ۱۹۶۷ در کالیفرنیا، نوازندهٔ درامز آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان عضو پیشین گروه گرانج نیروانا شناخته می‌شود.چنینگ در آلبوم Bleach و قطعاتی از آلبوم برگزیده آثار گروه با نام زنا نوازندگی درامز را برعهده داشت و در سال ۱۹۹۰ جای‌اش را به دن پترز داد. پترز هم زمان زیادی در گروه باقی نماند و در نهایت این دیو گرول بود که از سال ۱۹۹۱ این شانس را پیدا ک ... ادامه ...

چَد چنینگ (به انگلیسی: Chad Channing) زادهٔ ۳۱ ژانویه ۱۹۶۷ در کالیفرنیا، نوازندهٔ درامز آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان عضو پیشین گروه گرانج نیروانا شناخته می‌شود.چنینگ در آلبوم Bleach و قطعاتی از آلبوم برگزیده آثار گروه با نام زنا نوازندگی درامز را برعهده داشت و در سال ۱۹۹۰ جای‌اش را به دن پترز داد. پترز هم زمان زیادی در گروه باقی نماند و در نهایت این دیو گرول بود که از سال ۱۹۹۱ این شانس را پیدا کرد تا نیروانا را به‌عنوان درامر ثابت همراهی کند.با وجود این‌که نقش چنینگ در شکل‌گیری آلبوم اول گروه و تأثیر او بر موسیقی نیروانا غیرقابل انکار است، شهرت دیو گرول به‌خاطر موفقیتی که آلبوم‌های مهم نیست(۱۹۹۱) و در رَحِم(۱۹۹۳) به‌دست آوردند از او بیشتر است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram