Scroll down

فیلم های بازیگر Rachael Ray ریچل ری مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rachael Ray ( ریچل ری ) مرتب سازی بر اساس سال
2 فیلم imdb wiki

ریچل ری

ریچل دومنیکا ری (به انگلیسی: Rachael Domenica Ray) متولد ۲۵ اگوست ۱۹۶۸ شخصیت تلویزیونی، آشپز، و نویسنده مشهور است. ریچل ری که مجری برنامه گفتگوی تلویزیونی و آشپزی است. با نام ملکهٔ غذاهای زود پخت و ارزان شناخته می‌شود. نمایش آشپزی را با غذاهای ۳۰ دقیقه ای شروع کرده. و برنامه‌هایش طرف داران زیادی دارد. تهیه‌کننده برنامه‌های او را اپرا وینفری بر عهده دارد. و کمپانی «هارپو» آن را تهیه می‌کند همچنین ... ادامه ...

ریچل دومنیکا ری (به انگلیسی: Rachael Domenica Ray) متولد ۲۵ اگوست ۱۹۶۸ شخصیت تلویزیونی، آشپز، و نویسنده مشهور است. ریچل ری که مجری برنامه گفتگوی تلویزیونی و آشپزی است. با نام ملکهٔ غذاهای زود پخت و ارزان شناخته می‌شود. نمایش آشپزی را با غذاهای ۳۰ دقیقه ای شروع کرده. و برنامه‌هایش طرف داران زیادی دارد. تهیه‌کننده برنامه‌های او را اپرا وینفری بر عهده دارد. و کمپانی «هارپو» آن را تهیه می‌کند همچنین مجله‌های او از مشهورترین مجله‌های آشپزی به حساب می‌آید که به محض توزیع به فروش می‌رسد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram