Scroll down

فیلم های بازیگر Daniela Escobar دانیلا اسکوبار

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Daniela Escobar ( دانیلا اسکوبار )
1 فیلم imdb wiki

دانیلا اسکوبار

دانیلا اسکوبار دانکن (زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۶۹) بازیگر، مجری تلویزیون و صداپیشه برزیلی است. در سال ۲۰۱۷، اسکوبار با RecordTV قرارداد امضا کرد تا نقش آنجلا در فیلم آخرالزمان را بازی کند.اسکوبار در سائو بورخا در ایالت ریو گرانده جنوبی، برزیل متولد شد. او در سن ده سالگی به همراه خانواده اش به پورتو آلگره برزیل نقل مکان کرد. پدرش ژائو کارلوس اسکوبار یک وکیل شرکتی و نویسنده است و مادرش لوسیا ایارا تاتش یک م ... ادامه ...

دانیلا اسکوبار دانکن (زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۶۹) بازیگر، مجری تلویزیون و صداپیشه برزیلی است. در سال ۲۰۱۷، اسکوبار با RecordTV قرارداد امضا کرد تا نقش آنجلا در فیلم آخرالزمان را بازی کند.اسکوبار در سائو بورخا در ایالت ریو گرانده جنوبی، برزیل متولد شد. او در سن ده سالگی به همراه خانواده اش به پورتو آلگره برزیل نقل مکان کرد. پدرش ژائو کارلوس اسکوبار یک وکیل شرکتی و نویسنده است و مادرش لوسیا ایارا تاتش یک معلم انگلیسی است. اصل و نسب اسکوبار آلمانی، اتریشی و پرتغالی است.
اسکوبار با جیم مونژاردیم کارگردان فیلم و تلویزیون برزیلی ازدواج کرد. منژاردیم و اسکوبار در سال ۲۰۰۳ طلاق گرفتند. اسکوبار متعاقباً در سال ۲۰۰۹ با مارسلو وولنر (تاجر) ازدواج کرد، اما بعداً در سال ۲۰۱۰ طلاق گرفت در سال ۲۰۱۷ اسکوبار گیاهخوار شد و از آن زمان به بعد مربی بهداشت شد و از «انستیتو مربی سلامت شیکاگو» فارغ‌التحصیل شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram