Scroll down

فیلم های بازیگر Glenn Beck گلن بک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Glenn Beck ( گلن بک )
22 فیلم imdb wiki

گلن بک

گلن لی بک (به انگلیسی: Glenn Beck) (متولد ۱۰ فوریه ۱۹۶۴)، مجریِ محافظه‌کار رادیو و تلویزیون و نیز نویسنده و صاحب‌نظری سیاسی است. گلن، هم‌اکنون مجری برنامهٔ گلن بک است، که برنامه‌ای گفتگومحور است که به صورت پخش همزمان در سراسر آمریکا پخش می‌گردد. وی همچنین مجری برنامه‌ای به نام خودش است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در اچ ال ان، از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در شبکهٔ فاکس نیوز و هم‌اکنون در ده بلیز پخش می‌شود. وی به عن ... ادامه ...

گلن لی بک (به انگلیسی: Glenn Beck) (متولد ۱۰ فوریه ۱۹۶۴)، مجریِ محافظه‌کار رادیو و تلویزیون و نیز نویسنده و صاحب‌نظری سیاسی است. گلن، هم‌اکنون مجری برنامهٔ گلن بک است، که برنامه‌ای گفتگومحور است که به صورت پخش همزمان در سراسر آمریکا پخش می‌گردد. وی همچنین مجری برنامه‌ای به نام خودش است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در اچ ال ان، از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در شبکهٔ فاکس نیوز و هم‌اکنون در ده بلیز پخش می‌شود. وی به عنوان نویسندهٔ دارای ۶ کتاب در فهرست پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. (۵ کتاب او در زمان انتشار دارای رتبهٔ یک بودند).
بک، در اورت واشینگتن متولد شد. وی در با تعالیم کلیسای کاتولیک پرورش یافت. اولین شغل وی به عنوان یک رسانه‌ای، در ایستگاه محلی شهرش و در سن ۱۳ سالگی بود. با مرگ مادرش، بک به بلینگهام مهاجرت نمود و به دبیرستان رفت. بعد از فارغ‌التحصیلی، وی در ایستگاهای رادیویی در پروو٬ یوتا ٬واشینگتن دی‌سی ٬کانکتیکات، نیو هیون کار کرد. در طول این مشاغل، اولین ازدواج و طلاقش در زندگی وی رخ داد. وی همچنین دچار مشکلاتی از قبیل مصرف الکل و مواد مخدر شد؛ ولی در اواسط دههٔ ۹۰ میلادی ترک نمود. بعد از ازدواج مجدد در سال ۱۹۹۹، وی به همراه همسرش به مورمونیست تغییر آیین داد.
بک از طریق رسانه‌ها به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته‌است. این محبوبیت به خاطر بحث‌های جنجالی و انتقادیِ وی می‌باشد. طرافدارانش نیز علت محبوبیت وی را طرفداری شجاعانه از آرمان‌های آمریکایِ سنتی، مطابق با قانون اساسی، در برابر ترقی‌خواهیِ سکولاریسم می‌دانند. منتقدانش، وی را به ترویج تئوری توطئه و لفاظی‌های آتشین برای جمع‌آوری آرای مردمی متهم می‌کنند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram