Scroll down

فیلم های بازیگر John Green جان گرین نویسنده مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر John Green ( جان گرین (نویسنده) ) مرتب سازی بر اساس سال
5 فیلم imdb wiki

جان گرین (نویسنده)

جان مایکل گرین (انگلیسی: John Michael Green؛ زادهٔ ۲۴ اوت ۱۹۷۷)نویسنده، ویدئو بلاگر و آموزگار اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای رمان نخست خود با نام در جستجوی آلاسکا توانست برندهٔ جایزه بهترین داستان ردهٔ سنی نوجوانان(Printz award) در سال ۲۰۰۶ میلادی شود. چهارمین کتاب او خطای ستارگان بخت ما یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در سال ۲۰۱۴ میلادی، جان گرین در ف ... ادامه ...

جان مایکل گرین (انگلیسی: John Michael Green؛ زادهٔ ۲۴ اوت ۱۹۷۷)نویسنده، ویدئو بلاگر و آموزگار اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای رمان نخست خود با نام در جستجوی آلاسکا توانست برندهٔ جایزه بهترین داستان ردهٔ سنی نوجوانان(Printz award) در سال ۲۰۰۶ میلادی شود. چهارمین کتاب او خطای ستارگان بخت ما یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در سال ۲۰۱۴ میلادی، جان گرین در فهرست صدنفری تاثیرگذارترین افراد جهان مجله تایم قرار گرفت. بخت پریشان فیلمی است که بر اساس رمان نوشته شدهٔ جان گرین در سال ۲۰۱۴ میلادی به نمایش درآمد. دیگر فیلمی که بر اساس نوشته‌های گرین ساخته شده‌است شهرهای کاغذی نام دارد.جدای از رمان‌نویس بودن، جان گرین به فعالیت در یوتیوب نیز معروف است. در سال ۲۰۰۷ میلادی، او به همراه برادرش هنک گرین، کانال ولاگ‌برادرز را راه‌اندازی کرد. از آن زمان، جان و هنک رویدادهایی همانند Project for Awesome و ویدکان را برگزار می‌کنند. در سال ۲۰۱۲ میلادی، جان و هنک سای‌شو و کرش کورس را راه اندازی کردند. آن‌ها شرکت رسانه‌ای آموزشی خود را با نام Complexly راه‌اندازی کردند که تولیدکننده محتوایی است که تقریباً در هر دبیرستانی از آمریکا استفاده می‌شود و بیش از ۲ میلیارد بار دیده شده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram