Scroll down

فیلم های بازیگر Charli XCX چارلی ایکس‌سی‌ایکس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Charli XCX ( چارلی ایکس‌سی‌ایکس )
6 فیلم imdb wiki

چارلی ایکس‌سی‌ایکس

شارلوت اِما ایچیسِن (به انگلیسی: Charlotte Emma Aitchison) (زادهٔ ۲ اوت ۱۹۹۲) که بیشتر با نام هنری چارلی ایکس‌سی‌ایکس (به انگلیسی: Charli XCX) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، کارگردان نماهنگ و تهیه‌کننده موسیقی اهل انگلستان است. او در کمبریج به دنیا آمد و در اسکس بزرگ شد، او کار خود را با ارسال کردن آهنگ‌ها در مای‌اسپیس در سال ۲۰۰۸ شروع کرد، که منجر به کشف شدن او توسط یک پروموتر که او را به اجر ... ادامه ...

شارلوت اِما ایچیسِن (به انگلیسی: Charlotte Emma Aitchison) (زادهٔ ۲ اوت ۱۹۹۲) که بیشتر با نام هنری چارلی ایکس‌سی‌ایکس (به انگلیسی: Charli XCX) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، کارگردان نماهنگ و تهیه‌کننده موسیقی اهل انگلستان است. او در کمبریج به دنیا آمد و در اسکس بزرگ شد، او کار خود را با ارسال کردن آهنگ‌ها در مای‌اسپیس در سال ۲۰۰۸ شروع کرد، که منجر به کشف شدن او توسط یک پروموتر که او را به اجرا کردن در ریو انبارها و جشن‌ها دعوت کرده بود شد. در ۲۰۱۰ او یک قرارداد ضبط کردن را با آسیلوم رکوردز امضا کرد، سپس مجموعه‌ای از تک‌آهنگ‌ها و میکس‌تیپ‌ها را به‌طور کلی در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ منتشر کرد.
در سال ۲۰۱۲، چارلی ایکس‌سی‌ایکس با همکاری با آیکان پاپ با ترانه «عاشقشم» پیشرفت کرد، که به موفقیت بین‌المللی تبدیل شد، همچنین این ترانه در هردو آمریکای شمالی و اروپا به رتبه بالای ۱۰ رسید. اولین آلبوم استودیویی او، عاشقانهٔ حقیقی (۲۰۱۳) همان سال با تحسین منتقدان منتشر شد اما نتوانست انتظارات تجاری را برآورده کند. در سال ۲۰۱۴، وی نقش مهمی در «خواستنی» توسط رپر ایگی آزیلیا ایفا کرد، که تمامی سال را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تک‌آهنگ‌های در سرار جهان به پایان رساند و نامزد دو جایزه گرمی شد. همان سال، چارلی ایکس‌سی‌ایکس «بوم کلپ» را منتشر کرد، که اولین تک‌آهنگ برتر رتبه بالای ۱۰ وی در جدول بیلبورد هات ۱۰۰ شد. دومین آلبوم استودیویی وی، مکنده که تحت تأثیر پانک قرار گرفته‌است، در اواخر همان سال منتشر شد، و باعث تولید تک‌آهنگای موفق «قوانین را شکستن» و «انجام آن» شد.
در سال ۲۰۱۵، چارلی ایکس‌سی‌ایکس شروع به کار در کنار تهیه‌کنندگان مرتبط با پی‌سی موزیک انگلیس کرد، و یک صدا و تصویر کاملاً جدیدی از خود نشان داد، این در حالی بود که بر روی سومین آلبوم خود کار می‌کرد، با همراهی آن‌ها وی آلبوم چندآهنگه ووم ووم (۲۰۱۶) و میکس‌تیپ‌های فرشتهٔ شماره ۱، و پاپ ۲ (هردو در سال ۲۰۱۷) را منتشر کرد، و همچنین مجموعه‌ای از تک‌آهنگایی دارای مجوز بی‌پی‌آی منتشر کرد، از جمله «بعد افترپارتی»، پسرها، ۱۹۹۹، سومین و چهارمین آلبوم‌های استودیویی وی، چارلی (۲۰۱۹) و الان چه حسی دارم (۲۰۲۰) نیز با تحسین‌های گسترده روبرو شدند؛ دومی در مدت شش هفته در طول قرنطینه کووید-۱۹ ساخته شد. در سال ۲۰۲۱، چارلی ایکس‌سی‌ایکس در ترانه ده تک‌آهنگ برتر انگلیس، «بیرون بیرون» با جکس جونز و جول کوری همکاری کرد. پنجمین آلبوم وی، تصادف که در مارس سال ۲۰۲۲ منتشر شد بزرگترین موفقیت تجاری وی تا به امروز می‌باشد.
علاوه بر کارهای انفرادی وی، چارلی آهنگ‌های دیگری را هم برای هنرمندان دیگری نوشته‌است، که آن‌ها شامل، «التماس برای آن» (۲۰۱۴) از ایگی آزیلیا، «همون عشق قدیمی» (۲۰۱۵) از سلنا گومز، «امشب» (۲۰۱۷) از بلوندی، همکاری شان مندز و کامیلا کبیو، «سینوریتا» (۲۰۱۹) و همکاری ریتا اورا و سیگالا، «تو برای من» (۲۰۲۲) می‌شوند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram