Scroll down

فیلم های بازیگر Grumpy Cat گربه اخمو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Grumpy Cat ( گربه اخمو )
1 فیلم imdb wiki

گربه اخمو

گربه اخمو (انگلیسی: Grumpy Cat‎) یک گربه ستاره اینترنتی آمریکایی بود که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه‌های اجتماعی معروف شده بود. اسم واقعی این گربه تاردر ساس است. انتشار عکس‌هایی از این گربه در سال ۲۰۱۲ در اینترنت به دلیل قیافه اخمو و بداخلاقش با واکنش‌های زیادی همراه شد. این گربه ۶ ساله یک شرکت به نام خودش دارد و محصولاتی از جمله لباس، تقویم و اسباب بازی با تصاویر او تولید می‌شود. او سفرهای زیادی ... ادامه ...

گربه اخمو (انگلیسی: Grumpy Cat‎) یک گربه ستاره اینترنتی آمریکایی بود که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه‌های اجتماعی معروف شده بود. اسم واقعی این گربه تاردر ساس است. انتشار عکس‌هایی از این گربه در سال ۲۰۱۲ در اینترنت به دلیل قیافه اخمو و بداخلاقش با واکنش‌های زیادی همراه شد. این گربه ۶ ساله یک شرکت به نام خودش دارد و محصولاتی از جمله لباس، تقویم و اسباب بازی با تصاویر او تولید می‌شود. او سفرهای زیادی به کشورهای جهان داشته و در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram