Scroll down

فیلم های بازیگر Robert Greenberg رابرت گرینبرگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Robert Greenberg ( رابرت گرینبرگ )
4 فیلم imdb wiki

رابرت گرینبرگ

رابرت گرینبرگ (انگلیسی: Robert Greenberg؛ زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۵۴) آهنگساز، نوازنده پیانو و موسیقی‌شناس اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیش از ۵۰ اثر برای انواع سازها و صداها ساخته و چندین مجموعه سخنرانی در مورد تاریخ موسیقی و شناخت موسیقی برای دوره‌های بزرگ آموزشی ضبط کرده‌است. وی را «الویس پریسلی تاریخ و شناخت موسیقی» لقب داده‌اند.او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه پرینستون و مدرک دکترای آهنگسازی‌اش ر ... ادامه ...

رابرت گرینبرگ (انگلیسی: Robert Greenberg؛ زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۵۴) آهنگساز، نوازنده پیانو و موسیقی‌شناس اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیش از ۵۰ اثر برای انواع سازها و صداها ساخته و چندین مجموعه سخنرانی در مورد تاریخ موسیقی و شناخت موسیقی برای دوره‌های بزرگ آموزشی ضبط کرده‌است. وی را «الویس پریسلی تاریخ و شناخت موسیقی» لقب داده‌اند.او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه پرینستون و مدرک دکترای آهنگسازی‌اش را از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی گرفت.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram