Scroll down

فیلم های بازیگر Gisela Ponce de León گیزلا پونس د لئون فرانکو مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Gisela Ponce de León ( گیزلا پونس د لئون فرانکو ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
2 فیلم imdb wiki

گیزلا پونس د لئون فرانکو

گیزلا پونس د لئون فرانکو (لیما، ۱۲ آوریل 1985) بازیگر و خواننده پرویی است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اولین حضور خود در تلویزیون را در سال ۲۰۰۶ انجام داد. او در چندین نمایش در کشورش از جمله موزیکال‌های کاباره، ال موزیکال ۲۰۱۰ و کاسی عادی بازی کرده‌است و همچنین در فیلم‌های پرو ایفای نقش کرده‌است.او پس از رقابت در چندین برنامه کودک، در یک گروه بازیگری برای بازی در نمایش موزیکال آنی به کارگردا ... ادامه ...

گیزلا پونس د لئون فرانکو (لیما، ۱۲ آوریل 1985) بازیگر و خواننده پرویی است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اولین حضور خود در تلویزیون را در سال ۲۰۰۶ انجام داد. او در چندین نمایش در کشورش از جمله موزیکال‌های کاباره، ال موزیکال ۲۰۱۰ و کاسی عادی بازی کرده‌است و همچنین در فیلم‌های پرو ایفای نقش کرده‌است.او پس از رقابت در چندین برنامه کودک، در یک گروه بازیگری برای بازی در نمایش موزیکال آنی به کارگردانی اسوالدو کاتونه شرکت کرد. او همچنین بخشی از بازیگران رقص در برنامه Karina y Timoteo بود.
پونس د لئون تحصیلات بازیگری خود را در مرکز آموزش تئاتر دانشگاه کاتولیک آغاز کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram