Scroll down

فیلم های بازیگر Trevor Berbick تروور بربیک مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Trevor Berbick ( تروور بربیک ) مرتب سازی بر اساس سال
3 فیلم imdb wiki

تروور بربیک

تروور بربیک (انگلیسی: Trevor Berbick; ۱ اوت ۱۹۵۴ – ۲۸ اکتبر ۲۰۰۶) بوکسور کانادایی جامائیکایی‌تبار بود که از ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۰ به رقابت پرداخت. وی در سال ۱۹۸۶ با شکست دادن پینکلون توماس عنوان قهرمانی سنگین‌وزن جهان (WBC) را کسب کرد، سپس در اولین دفاع از عنوان خود در همان سال آن را از دست داد و به مایک تایسون واگذار کرد. بربیک همچنین آخرین بوکسور در مبارزه با محمد علی بود که در سال ۱۹۸۱ توانست او را شکست ... ادامه ...

تروور بربیک (انگلیسی: Trevor Berbick; ۱ اوت ۱۹۵۴ – ۲۸ اکتبر ۲۰۰۶) بوکسور کانادایی جامائیکایی‌تبار بود که از ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۰ به رقابت پرداخت. وی در سال ۱۹۸۶ با شکست دادن پینکلون توماس عنوان قهرمانی سنگین‌وزن جهان (WBC) را کسب کرد، سپس در اولین دفاع از عنوان خود در همان سال آن را از دست داد و به مایک تایسون واگذار کرد. بربیک همچنین آخرین بوکسور در مبارزه با محمد علی بود که در سال ۱۹۸۱ توانست او را شکست دهد.
به عنوان آماتور، بربیک در بخش سنگین‌وزن در بازیهای پان آمریکن ۱۹۷۵ موفق به کسب یک مدال برنز شد. در هر دو دوران حرفه ای اوایل و اواخر حرفه ای وی عنوان قهرمانی سنگین‌وزن کانادا را دو بار، از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۶ و ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ کسب کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram