Scroll down

فیلم های بازیگر Paul Ryan پال رایان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Paul Ryan ( پال رایان )
18 فیلم imdb wiki

پال رایان

پال دیویس رایان (به انگلیسی: Paul Ryan) (متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۷۰)، رئیس ۶۲م و پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا است. او نماینده ایالات متحده در کنگرهٔ از حوزهٔ ۱ ویسکانسین است و از سال ۱۹۹۹ در این سمت خدمت می‌کند. او عضو حزب جمهوری‌خواه آمریکا است و دیدگاه‌هایش در زمینهٔ سیاست‌های اقتصادی و پیشنهادهایش برای تغییر در برنامه ملی بیمه اجتماعی آمریکا اغلب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است. رایان د ... ادامه ...

پال دیویس رایان (به انگلیسی: Paul Ryan) (متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۷۰)، رئیس ۶۲م و پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا است. او نماینده ایالات متحده در کنگرهٔ از حوزهٔ ۱ ویسکانسین است و از سال ۱۹۹۹ در این سمت خدمت می‌کند. او عضو حزب جمهوری‌خواه آمریکا است و دیدگاه‌هایش در زمینهٔ سیاست‌های اقتصادی و پیشنهادهایش برای تغییر در برنامه ملی بیمه اجتماعی آمریکا اغلب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است. رایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲، نامزد معاونت میت رامنی، نامزد ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram