Scroll down

فیلم های بازیگر Kevin Garnett کوین گارنت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kevin Garnett ( کوین گارنت )
5 فیلم imdb wiki

کوین گارنت

کِوین موریس گارنِت (به انگلیسی: Kevin Maurice Garnett) ‏ (۱۹ می ۱۹۷۶ در کالیفرنیا) بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.
کوین گارنت ۲۱ فصل برای مینه سوتا تیمبرولوز ، بوستون سلتیکس و بروکلین نتس بازی کرد و در ۱۴۶۲ بازی فصل معمولی میانگین ۱۷.۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳.۷ پاس منجر به گل را به دست آورد. او برای بازی در ۱۵ بازی آل استار انتخاب شد و ۱ جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال، ۱ جایزه باارزش‌ترین ... ادامه ...

کِوین موریس گارنِت (به انگلیسی: Kevin Maurice Garnett) ‏ (۱۹ می ۱۹۷۶ در کالیفرنیا) بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.
کوین گارنت ۲۱ فصل برای مینه سوتا تیمبرولوز ، بوستون سلتیکس و بروکلین نتس بازی کرد و در ۱۴۶۲ بازی فصل معمولی میانگین ۱۷.۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳.۷ پاس منجر به گل را به دست آورد. او برای بازی در ۱۵ بازی آل استار انتخاب شد و ۱ جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال، ۱ جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای و ۱ قهرمانی ان بی ای بخشی از افتخارات اوست. گارنت در سال ۲۰۲۰ وارد تالار مشاهیر شد و در ۷۵مین فصل ان بی ای در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از ۷۵ بازیکن برتر تاریخ ان بی ای انتخاب گردید.

کوین گارنت با سن ۳۲ سال و ۱۶۵ روز، جوان‌ترین بازیکنی است که موفق به انجام هزار بازی در ان‌بی‌ای شده‌است.
گارنت همچنین سهامدار آ. اس. رم است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram